Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

tak tau camne nak cakap.....tapi yang pasti nya geram pon ade nak tergelak pon ade.....tapi mujur gak dapat tau awal....kalo idok mau aku start keta g antar.....kisah dia camni....macam biasa ler pagi2 sibuk ngan rutin harian....lepas my ayang gerak g ofis.....aku pon teman ler Danish tunggu van....slalunya lam kul 7.10 van dah sampai....tapi pagi ni....tunggu punya tunggu kul 7.30 pon tak nampak2 bayang van....aku hairan gak....tetiba jiran seblah tanya...kebetulan anak dia sebaya ngan Danish....pastu sekelas plak tu....betul ke sekolah ari ni....aku pon jawab ler ngan yakin sekolah ler....sebab Danish cakap yang cikgu dia pesan ari khamis(maulidur rasul) ngan ari isnin(thaipusam) je yang cuti....dalam dok tunggu tu....terdengar ler suara jiran depan yang cakap sekolah agama cuti ari ni....sebab anak dia pon sekolah yang sama gak.....naik van pon yang sama....hahhha....bertuah sungguh anak aku ni....bila aku tanya balik...dia cakap sekolah....tak tau nak kata ape aku.....sepatutnya cikgu dia bagi ler surat ke supaya senang parents nak tau....ni cakap mulut je...tau2 jelah budak2 ni....mesti time cikgu cakap kat depan.....diorang sibuk dok ngan benda lain...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...