Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

baru masuk minggu ke3 musim persekolahan thn 2013....tapi aku dah ternanti2 cuti sekolah....hahhha..over kan aku ni....mengalahkan Danish plak.....bukan ape leloh jelir weii ari2.....supo kena hambak ko anjing.....dah ler sekarang ni kandungan aku 7months++.....nak bawak diri pon dah termengah2.....cuba bayangkan dari awal pagi hinggalah ke tengahari aku terpaksa terkejar2....tapi lepas Danish g sekolah kebangsaan barulah aku ni dapat merehatkan diri......dapat ler tido sejam dua....hahhha...Darwish aku bagi tab ngan bukak channel 613....memang dia ralit ngan benda tu jelah....Danish aku tengok bukan main seronok lagi g sekolah.....tak pernah pon kata penat ke ape...even sekolah pagi petang.....kekadang tu kesian gak aku tengok Danish ni......tapi ape kan daya xde pilihan....dah jadi satu kemestian di zaman sekarang.....aku dulu sekolah rendah enjoy je....tapi loni aku plak yang stress......betapa berbezanya zaman dulu & sekarang.....Danish ni kalo aku kata nak antar dia g sekolah....terus tak nak...nak jugak naik van....even terpaksa berhimpit2 ngan xde aircond....seronok mungkin sebab ade kawan2 kot....tu pon ari2 aku pesan kat dia jangan kuar dari pagar sekolah....jangan ikut kawan buat pelik2....bukan ape Danish ni dia mudah sangat nak ikut2 kawan2....mungkin dia pikir kalo tak ikut nanti xde orang yang nak kawan ngan dia.....harap2 bebelan aku sentiasa dia ingat...and tahu pilih kawan yang baik....risau sebenarnya tapi moga2 Danish sentiasa dilindungi dari benda2 yang tak elok...amin...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...