Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

baru ari 3 Danish start sekolah di tahun 2013.....tapi lelah penat amat2 ler terasa....setelah 2bulan dok relax sebab cuti sekolah....so xde lah aku ni terkejar2 nak masak ke ape.....dan kini kembali kalut seperti sedia kala....rasanya semua sedia maklum Danish kan dah masuk darjah 1....so setiap pagi memang aku kejutkan dia sharp 6.30....kalo lambat sikit memang jawab dia kena tinggal ngan van...sebab Danish ni menurun peel aku....bila bangun pagi mesti dok termenung pikir masa depan dulu seblom mandi.....hahhha....tapi mujur gak tiap malam  kul 9 aku dah paksa dia masuk tido.....dan buat pertama kalinya jugak aku tak g antar dia sekolah seperti mak bapak orang lain d ari pertama persekolahan....hahhha...even my ayang cuti.....sebab my ayang nak suruh dia belajar ingat sendiri van yang dia naik...maklum ler sekolah agama seblah pagi...sekolah kebangsaan plak belah petang...dan aku terpaksa ler ikut cadangan my ayang....w/pon lam ati aku rasa serba tak kena lepas Danish g sekolah...dok risau punya pasal.....hehhe...nak2 sekolah agama.....yelah ngan tak tau kelas kat mane....bukan cam sekolah kebangsaan.....yang ade orientasi seblom tu...so dah tau ler kelas kat mane....kantin kat mane....over kan aku ni...tapi rasanya standart ler perasaan sorang ibu....tapi aku respect gak ler kat Danish dia cuba gak beranikan diri....even kat muka dia terserlah rasa takut....hahhha...dan setakat 2ari lepas Danish dah berani ler membeli kat kantin....even air je.....hehhee...tapi seblom g sekolah memang aku dah bagi dia makan kenyang2....

seblom g sekolah agama.....




lam kelas sekolah petang....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...