Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

sekarang ni aku terpaksa rela pendekkan langkah kaki d ujung minggu....dah xde lagi xtivity mengukur jalan serta meneroka shopping2 complex dan jugak terpaksa rela buat2 tak nampak ape yang aku berkenan...tak kira ler samaade online ke tak...kalo seblom ni...sambar je ape yang berkenan....sekarang no..no....coz tahun depan Danish akan melangkah ke sekolah rendah...manakala Darwish plak nak masuk tadika....dan jugak tahun depan ingat nak tambah ahli keluarga baru....so bayangkan ler berapa banyak pengaliran kuar matawang akan berlaku.....dah ler segala benda mahal sekarang ni....nak tak nak terpaksa ler aku korban keinginan aku...dan jugak sebab kesiankan my ayang....kekadang rasa gak tension...tapi slalunya akan kedengaran ayat2 penyedap ati....tu yang bila weekends je....tersadai ler aku anak beranak kat umah....kalo kuar pon takat g giant or tesco...coz beli barang2 dapur...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...