Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

 ni citer last week punya...sangat ler busy+ malas nak update...hehe...maklum ler mama aku +2 adik jate aku ade kat umah aku sekarang ni...kebetulan my cousin nak buat majlis akikah anak dia this week...tu yang mama aku datang...ahad lepas aku & my ayang bawak my kiddos pegi tengok movie...alah citer seefood...kat alamanda...beli tiket online lagi senang...Danish yang sibuk nak tengok...so dari xde buat ape ujung minggu...bagus gak penuhi masa ngan tengok wayang....yelah beli tiket kul 1...so wajib ler tawaf satu alamanda tu....siap makan kat roti boy lagi...favourite Danish & Darwish....pade aku citer dia ok ler...Danish sangat enjoy...Darwish start je citer dia tido...

posing dulu seblom masuk panggung...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...