Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

harta aku yang paling berharga dunia & akhirat..


ari2 aku kebosanan...tak tau nak buat ape...w/pon keje umah still lagi tak siap...tu yang rajin dok menaip citer...alah bukan citer hot pon...citer anak2 jate aku yang bertuah tuler...baik Danish or Darwish memasing ade peel tersendiri...macam Danish..dia mudah takut bila aku ugut or marah...tapi kalo Darwish...lagi aku marah lagi ler dia buat...yang pastinya akan menguji tahap kesabaran & kewarasan minda aku sebagai ibu...kekadang aku rasa macam sakit jiwa tau..ngan karenah 2 beradik tu yang entah pape...time geram tu terkeluar gak ler ayat2 marah yang tak disengajakan & tak terniat pon...yelah cuba bayangkan 24hours/7days...aku dok hadap ragam anak2 bertuah tu...maunya tak pening,serabut...tapi 2ore tu jugak ler penawar ati aku..buah ati pengarang jantung ku...tak terbayang kalo takde 2beradik tu...mummy sayang Danish..mummy sayang Darwish..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...