Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

citer ni buleh kira dah basi ler....coz lambat menghapdate...aku cuti raya lama gak ler...aku balik kelate ari jumaat(26/8) hinggalah semalam(5/9)...mulanya aku plan nak balik ari sabtu...tetapi disebabkan my ayang sakit perut...maka tertundalah perjalanan kami...so berkesempatan ler aku pegi kenduri kawin my cousin...actually 2ore cousin aku yang kawin musim raya tahun ni...

untuk tahun 2011..tema baju raya aku & family warna coklat...even ade 3tone warna colat...ni gambo seblom my ayang pegi sembahyang raya...3 hero kesayangan & kebanggaan aku posing...coz waktu ni aku blom lagi siap...hehe..

Darwish yang susah sangat nak diajak bergambo...asyik lari sana sini..Danish je yang maintain bergambo...adik sibuk dok tayang sampul duit raya semata2...

ni plak gambo waktu ari raya ke 3...cousin aku Nana yang kawin...



yang ni plak raya ke 5...waktu nak pegi umah makcik aku sempena cousin aku Farah yang kawin..tapi yang ni tak sempat nak bergambo ngan pengantin...





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...