Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

bosan sungguh aiiih...macam ler xde keje nak buat...walhal banyak benda nak disettlekan...dah tu plak rasa malas-semalasnya....nak masak pon xde idea(sebenarnya malas nak pikir)...aku ok je...kalo tak lunch tapi kesian plak Danish bila balik sekolah....tau jelah budak2 ni...pegi sekolah macam keje buat umah batu....asyik2 lapar...penat nak pikir idea untuk masak....Danish ni kalo masak tak ngikut selera tekak dia....memang tak dijamahnya...tapi kalo aku masak memang berbaloi...Danish makan bertambah2...seronok tengok dia makan...setiap pagi seblom dia pegi sekolah...memang aku akan tanya awal2..ape dia nak makan...bukan ape senang aku siapkan....bila balik je sekolah buleh terus makan...tak ler menunggu....tapi sejak semalam bila tanya je tengahari nak makan ape...buleh plak dia jawab entah...bertuah punya anak...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...