Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ati aku berdebar2 tunggu reaksi Danish balik sekolah rini....coz ari ni first day dia naik van ke sekolah...tadi waktu nak pegi school...tak nangis pon...cuma jelas rasa takut kat muka dia...yelah tak pernah2 dia ke mane2 tanpa aku....risau gak aku dibuatnya....sampaikan aku tepon his teacher inform yang Danish naik van start rini....sebenarnya saje je aku and my ayang nak suruh dia belajar berdikari...pada mulanya Danish tak nak naik van...dah tu buleh plak dia kata aku tak sayangkan dia....sebab suruh dia naik van....lepas dipujuk berari2...baru ler Danish setuju....dan semalam plak daddy dah berjanji kalo ari ni Danish tak buat perangai pagi ni...nanti weekend daddy nak bawak pegi swimming....so pagi tadi memang senang je nak suruh dia naik van...anak bertuah sungguh....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...