Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

lama tak merepek kat sini....kebetulan Dhafir tido ni...buleh ler menaip kejap....xde citer best pon...saje...dah kata ade blog kan...kena lah update...sejak 2beradik sekolah ni kan...makin mencabar rasanya kehidupan aku kini....ngan nak uruskan anak2...ngan segala keje umah....penat weiii....bukan nak mengeluh...tapi terluah perasaan kejap...hahha...tapi dalam2 kepenatan tu syukur gak ler...sebab my ayang memahami...i luv u ayang...balik citer pasal anak...Dhafir sekarang ni kena allergic ubat...mulanya aku ingat kena campak petang ahad tu....skali bila check malamnya alahan ubat rupanya....kesian tengok abis satu badan sampai ke muka...mujur gak semalam my ayang cuti...gigih aku laki bini cari air kelapa...nasib baik jumpa...seharian bagi Dhafir minum...bangun pagi tadi nampak macam dah berkurangan...alhamdulillah...harap cepat ler ilang merah2 tu...next week dah 10bulan....bila ler Dhafir ni nak pandai berjalan....tak sabar rasanya....senang sikit mummy sayang oiii....Darwish plak sejak sekolah ni...nampak cam ok...balik sekolah rajin lah dia nak membaca....lebih2 tak leh nak nilai lagi...coz takde report dari cikgu dia....so kita tunggu dan lihat...ade jugak time dia tak nak g sekolah...tapi bila ugut kalo tak sekolah tak leh g bercuti...dan2 tu ler nak g sekolah....yang penat ari2 tanya "esok abang awis sekolah ke"...bila dia nampak aku nak bertukar rupa baru dia diam...tapi sekarang ni Darwish memang banyak cakap....tak terlayan aku...ok Danish plak...sejak masuk darjah 2...so far ok...tapi bila malam je mesti kena marah ngan aku...pasal tulisan dia yang tak berapa lawa...alasan dia sebab cikgu suruh salin cepat....bule??..aku memang hangin ler kalo menulis cam tulis ngan kaki ni...bukan ape nampak sangat tak terurus...so memang aku akan padam pastu suruh tulis semula...muncung je Danish bila kena buat balik...hehhhe...tulah kisah anak2 aku...anak 3 dah macam 10 orang....mane tak nya ari2 aku jadik tarzan...



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...