Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari jumaat malam aku anak beranak g try kat satu tempat baru....tak jauh pon...kat bangi je...kalo sesape yang memang biasa g beli tudung fareeda...mesti pernah ternampak kedai ni...kedai ni seblah je ngan yati ayam percik...actually kedai wadihana ni ade 2...satu islamic steak house...satu lagi islamic kitchen...yang islamic tu belah belakang...aku blom try lagi...so xtau ler camne...



 so nilah yang kita orang order...ni rib eye steak...my ayang punya...

 ni plak aku punya grill lamb chop...

 so hasilnya...sedap ler jugak...daging dia lembut...kuah dia pon ok gak...tapi rege dia agak mahal...tapi kalo sekali sekala mungkin ok kot...untuk minuman aku amik  3ice lemon tea....sebab anak2 aku suka...dan yang best air tu buleh refill...tapi ade term & condition...so kalo nak tau lebih lanjut sila ler bertanya...tak yah segan sebab pekerja kat situ semuanya mesra alam...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...