Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

rasanya tak terlambat lagi untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua pembaca blog ni dan tak lupa untuk semua umat islam....tahun ni agak lambat sikit update blog....maklum ler sejak anak 3 ni  banyak benda yang harus disettlekan dulu....ni pon update laju2 seblom si debab tu bangun....raya kali ni tak banyak sangat bergambo...maklum ler ade anak kecik....dah tu plak hero2 aku terkecuali Dhafir...semua kena demam..c**** b****....start ngan my ayang 2ari seblom raya... pastu Danish...last Darwish....aku pon tak pasti ler makan ape....tapi yang aku tau tiap kali balik kelate mesti ade adegan demam..muntah...dan seangkatan dengannya.....macam tak "sekun" plak ngan angin kelate ni....ade ler aku cakap yang tahun depan kita try ler plak beraya kat kajang...tengok ade tak episod tu....tapi rasanya tak sanggup nak beraya kat sini...kok2 mano mesti aku nak kelik raya d kelate....hehhe...pastu kebetulan plak raya pertama tu besday anak sedara aku(anak adik aku)...xde lah majlis pon sekadar potong kek je...

gambo tuan tanah wajib ade... tahun ni aku saje je guna tema purple...sebabnya aku tak beli pon baju raya baru...recycle je yang mane ade....just  beli untuk Danish ngan Darwish je...

nilah nyawa ku....

 papa & mama kesayangan aku...

 gambo yang tak cukup korum....

tu jelah citer raya aku untuk tahun ni...nampak sangat takde modal nak cerita....hahhha...tak kisah ler janji blog aku tak bersawang...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...