Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

yess saat yang dinanti2 telah tiba....ari ni dah pon 42ari.....akhirnya abis gak pantang....hahha....lepas ni buleh ler start kembali sesi menderatskan diri ke shopping2 complex...rasanya dah tepu otak aku dok berkurung lam umah....alasan semata-mata...hehhe...dasar kaki jale....mama aku still lagi ade kat umah....12/5 ni baru mama aku balik kelate....ngan adik aku yang bongsu....

 nilah  wajah Dhafir diusia 40ari...dah tak pakai sarung tangan....alhamdulillah xde lah plak dia cakar muka dia....cuma dia mudah naik ruam kalo panas....especially kat muka....abis satu muka tu merah....dah tu Dhafir suka tenyeh2 muka dia...mungkin dia rasa gatal kot....kat atas mata tu hasilnya...sampai berdarah gak ler...mujur sikit je.....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...