Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

time ni aku tengah dok siapkan air untuk mandikan Dhafir....so aku suruh ler Darwish tengok2kan adiknya...sambil dia dok layan citer kat tab....skali bila aku intai nampak ler Darwish dok cakap "kejap2" ngan Dhafir...sebab Dhafir dah macam nak start nangis....memang tulah kata2 hikmat setiap kali Dhafir bunyi suara seakan2 nak menangis...dan Dhafir pon seakan2 faham bila si abang cakap camtu....pendek kata buleh diharap ler kalo aku mintak tolong tu....mungkin sebab dia je yang ade kat umah....ade gak orang tanya...Danish ngan Darwish ok ke bila ade adik ni...alhamdulillah dua2 sangat sayangkan adik....Danish mungkin dia dah besar...so secara automatik dia memahami ler....tapi Darwish even baru nak masuk 4tahun....aku rasa dia buleh terima yang dia bukan lagi bergelar adik...w/pon kekadang ade gak ler dia bahasakan diri dia adik...hehhe...dan bila tengok gambo ni...memang nampak ler betapa sayangnya abang pade adik....dan Darwish ni suka sangat nak cium adik....











0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...