Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari ni kan last day sekolah.....so tadika starwbery ade parent teacher meeting day....macam biasa aku pegi ngan my 2D....my ayang xleh cuti....coz esok aku nak balik kampong....yeay....pasal jumpa cikgu Danish ni....xde ape lah sangat....just tunjuk report card....amik buku2....pastu borak2 sikit...tu jelah...dan untuk ujung tahun punya prestasi ni....Danish dapat no 5....turun sikit...tapi tak ngapalah....mengikut kata cikgu dia...beza antara yang dapat no 1-5 ni....markah exam dorang bukan jauh pun beza....1 2markah je....

inilah class teacher Danish selama 2tahun di tadika strawbery....even dia garang tapi bagi aku oklah....at least menjadi gak anak aku....thank you teacher sham...
ngan Danish & Darwish...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...