Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ari sabtu lepas (3/11) tadika strawbery ade majlis graduation cum concert 2012 kat dewan new era college....majlis start kul 2p.m.....tahun ni aku dapat seat betul2 depan stage....


so bila dok depan stage dapat ler aku snap gambo Danish....tu pon kejap je sebab lepas tu ade satu row lagi student kat depan dia....ni waktu seblom terima sijil....bila tengok Danish naik pentas amik scroll tu....sayu ..bangga...emo jap aku dbuatnya....betapa cepatnya masa tu berlalu....


 tapi ade sesuatu yang berlaku....waktu nak kuar umah aku terlupa pakaikan Danish sport shoes....sampai kat dewan bila antar dia kat teacher  barulah aku sedar....yang anak aku pakai selipar je....adoiiii.....tension jap....dah ler ari tu ujan selebat2 alam....kalo nak balik umah...confrim tak sempat....mujur gak teacher dia cari kasut sape entah bagi dia pakai jap.....kesian sungguh aku tengok muka Danish waktu tu....buleh plak aku terlupa....careless punya emak...

ni plak gambo seblom majlis berakhir....semua student nyanyi lagu "u raise me up".....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...