Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

13/07/09-aku g wak check up untuk 7months(31weeks)…bila masuk je jumpa doc aziah yang incharge, aku terus disuruh timbang berat,check blood pressure and aku minta scan coz nak tengok baby…aku teruja sangat bila dapat tengok my baby gerakkan mulut dia dan semuanya jelas…dan sudahnya inilah resultnya….

1-berat badan aku hanya naik 200gram je

2-tekanan darah aku rendah sikit dari biasa

3-berat baby-1.72kg tapi doc kata baby aku sihat dan membeasar bagai juara gitu…tapi pesanan doc agar aku makan lebih sikit agar berat aku bertambah…yelah bukan doc je risau aku pun cuak gak…sampai doc kasi aku ubat vitamin tambah selera makan,ubat tambah kalsium dan ubat tambah darah…tapi ni semua mesti coz aku penat dok pindah umah and terpaksa mengemas lagi…tapi start semalam aku dah start plan makan banyak sambil dipaksa oleh my ayang….temujanji yang akan datang pada 27/07/09…moga2 berat aku bertambah and semuanya ok…amin…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...