Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

last week aku sempat window shopping kat jusco wangsa maju…saje je nak abiskan tenaga dan masa yang terluang…actually aku g umah my SIL kat taman melawati…balik je dari sana rasa teringin nak berjalan tu yang my ayang suggest g jusco…tapi memang best lah coz x ramai orang pun sedangkan waktu aku g sana dah tengahari…x macam jusco cheras selatan…dah ler nak cari parking pun susah…tension je cik tipah…dalam2 nak cuci mata my ayang ade gak ler beli something untuk my liltte hero…set meja tulis siap ade kerusi lagi…nasib baik lah benda alah tu murah…kalo x jangan harap…anak jate apelagi bukan main seronok lagi…bertambah ler barang anak aku…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...