Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

Ari ni aku rasa malas sangat nak masak…entah ler mungkin bosan asyik makan air tangan sendiri…letih memikirkannya…sampaikan aku x tau nak masak ape…jenuh perah otak nak cari idea…ade gak ler kadang2 aku try surf kat internet,tengok dalam blog member aku coz dia suka memasak (thanks sara)buleh ler sekali-sekala aku try..tapi macam kat internet tu kadang2 bahan2 yang diaorang tulis tu xde kat dapur aku…so sekadar salin jelah…maybe lain kali aku try tu pun kalo aku rajin ler…sebenarnya aku bukannya rajin sangat masak tapi disebabkan kedua2 hero aku tu suka sangat makan so terpaksalah aku turun dapur..at least buleh asah bakat memasak aku yang sedia ado…meski pun aku keletihan aku begitu seronok bila tengok kedua hero aku menjamu selera w/pun masakan aku x sesedap mane..cuci bersih semuanya…itu membuatkan aku merasa puas dan menjadikan aku lebih rajin dan bersemangat untuk memasak…(kdg2 malas gak) sebenarnya aku dikira bertuah gak ler dapat husben macam daddy coz dia bukan lah seorang yang cerewet…ape yang dimasak itulah dimakan tanpa banyak songeh…syukur sy dapat awk yang…kalo dulu(sebelum kawin)aku lah plg malas masuk dapur tapi ari ni dah jadi satu kemestian plak…tapi aku selalu ingat pesan org tua2 kalo nak ambik ati suami kena pandai jaga perutnya(makan minum)sebab tu aku sanggup tepon mama(bondaku) untuk belajar masak…alhamdullillah setakat ni komen yang aku terima dari my super hero amat memberangsangkan…ayang x pernah menghentam masakan aku tapi sentiasa beri aku nasihat untuk memperbaiki...insya allah aku akan terus berusaha berikan yang terbaik untuk istana cintaku….terima kasih en.nizam…sayang abang… 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...