Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

Pagi tadi lebih kurang kul 5pg aku dapat panggillan dari my mom yang satu2nya atuk aku(sebelah papa) yang ade telah pun kembali ke rahmatullah….yang lain dah lama tiada waktu aku sekolah lg….terkejut gak ler aku dibuatnya…sebenarnya atuk aku ni bkn sakit tenat pun tapi sakit tua…maklum lah umurnya pun dah melebihi 80thn…tapi sejak 2-3minggu yang lepas kaki dia mula bernanah akibat tersalah potong kuku…dan bermula saat tulah sakitnya mula menjadi2…dan akhirnya dia menghembuskan nafas terakhir di H.U.S.M….w/pun aku x berapa rapat dengannya dan bukanlah cucu favourite sedih gak ler….aku doakan moga rohnya ditempatkan di sisi orang yang beriman….amin…..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...