Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

ni kisah ari ahad minngu merdeka ritu...lepas lunch kat umah...aku anak beranak g tengok wayang kat alamanda...citer Jejak Warriors....buleh tahan gak ler jalan citer dio tu...sempat ler posing seround dua...Dhafir excited tengok promo inside out...padehal ari seblom tu dah g tengok...nati aku buat entry lain yek...


ni gambar tuan tanah kedaung ....ni kira first time aku pakai inner magic...selalu pakai inner yang awning tu...terasa macam bulat je muka ...



dah abis tengok wayang sempat ler pusing jap sambil2 nak beli roti boi faveret ank2 aku...kuar dari alamanda pon dah senja...so my ayang suggest g try mee tarik kat bangi sentral...gila crowded area situ...parking pon penuh...tapi nasib baik dapat gak parking...w/pon kena jalan sikit ler...
nilah mee yang kita orang try...sedap jugak ler rasa dia...tapi portion dia macam banyak je...jenuh aku nak perabih....Danish share ngan Darwish....




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...