Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

benda ni berlaku ari rabu lepas kot kalo x silap aku...kat wasap group geng trojan...ade ler member aku tunjuk gamba kek yang dia beli...nampak macam sedap je...so aku pon tunjuk ler kat my ayang...bukan niat nak beli pon...sekadar nak share je pon...sekali my ayang bagi idea yang sangat bernas...idea yang berbunyi begini "apo kato awak buat sediri kek tu pah tu jual...dapat duit jual tu kita g jalan2(maksudnya bercuti)..." aku pon jawab tanpa pikir panjang "xpolah duk dumoh pon.." hahhha...memang tak dinafikan aku ni baka malas sejak azali lagi...tak macam ore lain...berebut pakat cop pitih...bukan ape aku sayang nak korban kan masa rehat aku...dengan nak menambah penat badan lagi...dan jugak stress...so jalan terbaik...hidup ape adanya...seblom ni pon bukannya tetiap bulan g bercuti...cuma 2tahun lepas rezeki bercuti datang menjenguk dengan kerap..so pulun lah ye dak...memang kekadang rasa tingin nak beli itu beli ini....tapi itulah sendiri mau ingat ler...
meh cuci mata tengok lauk yang aku masak arini..gulai ikan kering ngan sotong goreng...




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...