Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

waktu balik kampung ari tu...ade peluang untuk jumpa ayah mertua aku...kat umah baru dia...tu pon nasib baik aku bawak papa skali...kalo idok jenuh aku laki bini makan buah langsat a.k.a sesat...last jumpa ayah waktu arwah mama xde...dia datang ngan bini dia...sayu je tengok muka ayah..nampak benar ayah dah terlalu tua...tapi alhamdulillah ayah masih sihat...


papa dan ayah

 tiap kali kalo dapat peluang jumpa ayah...memang aku akan suruh diorang amik gamba ngan tok ayah...bukan ape aku nak anak2 aku tahu dan ingat yang diorang ade 2atok...papa tok ngan tok ayah...waktu ni Dhafir tido...




 ni waktu ayah datang ziarah arwah mama tahun lepas...





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...