Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

dah 4 ari berpuasa...rutin aku sebagai bibik first class tetap berjalan seperti biasa...namun dalam sibuk ngan rutin harian...hati aku teringat kat arwah mama...kalo ler arwah ade...mesti bestkan....aku kalo nak masak tu mesti refer kat mama...mujur gak cara masakan mama aku tulis kat buku....w/pon tak sesedap air tangan mama...kurang2nya kalo tekak rasa tingin buleh ler aku buat... teringat tahun2 seblom ni...masuk je bulan posa mulalah aku plan ngan mama...menu sepanjang aku dok kat kampong time raya ler...almaklum lah aku kan mem besar....so banyak benda kena tanya persetujuan aku...dan mama hanya ikut je karenah anak2...dan tahun ni aku menyambut ramadhan ngan penuh kesayuan...tak tergambar perasaan aku tika dan saat ini...rindu serindu rindunya...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...