Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

yeay ari ni ari jumaat....seronok nya...saat2 yang aku tunggu2....hahha....maklum ler esok kan start cuti panjang + cuti sekolah......bestnya buleh aku golek2 atas katil lelama sikit....idok ler kelam kabut seribu bahasa.....hahhha....even cuti panjang kali ni xde plan ke mane2.....just tersadai kat umah je kot.....tak kisah ler....kalo ikut ati aku ni nak je buat plan g memane....nak2 lagi bila tengok promosi kat groupon ler...streetdeal ler..... agak menggoyahkan jugak ler tahap keimanan aku ni....tapi mengenangkan diri ni sedang sarat.....rasanya baik simpan dulu ler cita2 dan impian tu....hehhe...bukan ape nak pusing lam tesco or giant area umah aku pon dah tak larat.....jalan pon macam heret2 je kaki tu....apetah lagi nak ngukur OU ke Sunway Piramid ke....memang tak dapat ler....ok itulah jelah dulu...kalo sepanjang cuti panjang ni aku ade citer menarik akan aku kongsikan....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...