Permata Hati

anugerah terhebat yang aku miliki dalam hidupku....segala yang dicoret untuk kenangan....

gara2 tengok JJCM semalam....aku laki bini tergerak ler ati nak g try roti john....coz dalam tv nampak cam best....kalo seblom ni macam berpikir banayk kali ler....kalo tengok jjcm ni.....so bila aku & my ayang bincang2....akhirnya dua2 setuju nak g try....lagi pon kat putrajaya je....kira dekat ler kan....so terja ler kita orang ke sini....

actually gerai unan roti john ni kat dalam taman warisan pertanian kat persint 16.....aku pon first time samapi taman ni....banyaak gak ler gerai2 makanan yang lain....nasi ayam ade...nasi campor pon ade....so boleh pilih ikut tekak masing2....waktu aku sampai....parking penuh gak ler.....masuk je kat tempat makan tu....tengok orang beratur giler panjang kat gerai roti john ni....tapi sebab dah plan nak try gak....terpaksa ler my ayang beratur....lama gak ler lam 15minit camtu.....pastu aku tengok sorang2 beli bukan main lagi banyak....mungkin sebab baru kuar tv kot...tu yang semua orang excited pakat nak try....termasuk ler aku laki bini....hahhha...nilah rupa roti john tu hahh....pada tekak aku rasanya biasa je....sama cam beli kat pasar malam....sos yang dia guna pon xde lah lain sangat....pastu daging dia xlah rasa seketul2....nampak sangat yang diinterview tu bohong....


 pastu my ayang ajak try nasik ayam....gerai dia seblah je ngan gerai roti john tu....aku rasa nasik ayam ni lagi sedap....ngan sup dia...ngan sos dia....memang best ler....rege dia pon murah je....5hengget sepinggan....nasib baik ler ade agak makanan yang sedap kat situ....kalo idok buat rugi je datang.....






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...